sobota, 25 maja 2013

Candy Manifestu Piękna z okazji Nowej Szaty (graficznej) Cesarzowej

Termin wysyłania zgłoszeń: 2013-06-23 FB

Link do głównej strony Organizatora: Manifest Piękna - biżuteria hand-made

W konkursie wygrywa/ją: 1 osoba

W konkursie można wygrać: 
DO WYBORU:
1. Wisiorek i kolczyki "Cza-chy"
2. Wisiorek "Buldog" i kolczyki "Mopsiki"
3. Wisiorek "Alice in Wonderland" i kolczyki "Królicza nora

W konkursie mogą brać udział blogi "typowo rozdaniowe" (BTR) : NIE

Kilka słów od Organizatora konkursu - o sobie lub o konkursie:  
Rękodziełem zajmuję się pół żartem, pół serio (uhu hu, wychodzi na to, że dłużej niż mi się wydaje) od blisko 3. lat. Pół żartem, pół serio - bo dopiero w 2012 roku zmobilizowałam się do stworzenia bloga. Jednak, tak na prawdę, to dopiero od niedawna (po przeniesieniu go na właściwy adres i właściwe tory, po zmianie szaty graficznej) czuję, że jest to przyjazne mi miejsce. Mam nadzieję, że Wam się u mnie spodoba, chętnie będę Was u siebie gościć :))

Tymczasem zapraszam Was serde(le)cznie na candy, w którym do zdobycia są 3 zestawy biżuterii, do wyboru według uznania :))

Tematyka Bloga Organizatora konkursu to: 
rękodzieło, biżuteria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz