piątek, 21 czerwca 2013

Bonus

Jeśli masz ochotę na dodatkowy mały bonus ode mnie to zajrzyj do postu ....


Z okazji moich urodzin (które odbyły się już jakiś czas temu) i dzisiejszych imienin postanowiłam, że wszyscy, którzy zgłoszą się (od dzisiaj do niedzieli) dostaną ode mnie mały bonus. A mianowicie banerek konkursu Organizatora, który umieszczę na moim blogu (oczywiście będzie publikowany przez cały czas trwania konkursu Organizatora). 

Akcja dotyczy tak naprawdę wszystkich także tych, których konkursy są już umieszczone na moim blogu.

Warunkiem jest tylko wypełnienie formularza zgłoszenia (wpisanie niezbędnych danych oznaczonych gwiazdką) w ostatnim polu "Informacja do mnie" proszę o wpisanie:
- dla zgłaszających nowy konkurs:  PUBLIKACJA + BONUS
- dla konkursów, które są już publikowane u mnie: BONUS

pozdrawiam
Alicja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz