niedziela, 1 września 2013

Wygrana paczuszka - Wielki Konkurs Urodzinowy u Madamegreen!


Brałam udział w konkursie organizowanym przez  madamegreen-testerka  do wygrania było kilka różnych nagród - mi udało się zdobyć niespodziankę od firmy Labrayon.

Już w czwartek wieczorem znalazłam avizo od listonosza, a paczuszkę odebrałam i otworzyłam w piątek po pracy. 

Niespodzianką okazała się ekologiczna maseczka z zielonej glinki do samodzielnego przygotowania wraz z katalogami dermokosmetyków Labrayon Argilotherapie oraz kuponem promocyjnym na 45% zniżki do wykorzystania w sklepie internetowym!

Poniżej fotorelacja z otwarcia paczuszki:







Jeszcze nie miałam okazji wypróbowywać takiej formy kosmetyków, w sumie zielonej glinki też nie widziałam w składzie kosmetyków, których zwykle używam - będzie, więc co testować ;)

A wy sami przygotowujecie kosmetyki? Wypróbowaliście już zieloną glinkę?

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ORGANIZATOROWI I !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz