wtorek, 24 lipca 2012

Wygrana paczuszka - 016

Paczuszka z moim pierwszym wygranym Candy (My Candys: 016 ) u "joasia&art" wczoraj już do mnie dotarła.
A w środku miała masę słodkości:


A więc po kolei ...

Paczuszka, swoją drogą całkiem spora, tak wyglądała po odebraniu od listonosza (już po otwarciu - byłam zbyt niecierpliwa, żeby zrobić zdjęcie wcześniej):
Dane osobowe oczywiście zakryte ;-)
Po wyjęciu z koperty zobaczyłam 4 paczuszki pięknie opakowane (była nawet wstążeczka :) ) i schemat graficzny obrazu (nie będę ukrywać, że to dla mnie coś nowego-ciekawe czy choć podobny efekt uzyskam do tego co ma powstać)

Kiedy przyjrzałam się dokładniej odkryłam coś do picia (kawka), coś do jedzenia (batoniki), coś do wykorzystania (przydasie), coś do poznania (schemat graficzny) i coś do noszenia (główna nagroda-piękne niebieskie kolczyki). 

4 paczuszki ;)


Nagroda składa się z (na zdjęciu poniżej): 

  • schematu graficznego obrazka, 
  • pięknych niebieskich kolczyków, 
  • wstążkowego zielonego naszyjnika (bądź bransoletki -też świetnie do tego pasuje)
  • koralików zielonych
  • koralików fioletowych (koralików nigdy za wiele ;-) )
  • 2 słodkich batoników
  • saszetki z kawą (nawiasem mówiąc tej co sama kupuję)
  • saszetki z grzańcem
  • oraz saszetki z pilingiem
  • i saszetkę z maseczką nawilżającą


Po rozpakowaniu z woreczków ;-)

Coś do noszenia, czyli piękne niebieskie kolczyki,
które były główną nagrodą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz