czwartek, 26 maja 2016

Zmiana Banku ?

Witam wszystkich.

Po przeczytaniu artykułu: "BZ WBK – Nie spodziewałam się tego po Tobie, czyli nagłe podniesienie opłat!" zaczęłam poważnie myśleć nad zmianą konta i zmianą banku.

Z jakich kont/banków korzystacie? Które konta są godne polecenia i bezpłatne?


Korzystałam z Konta Godnego Polecenia w BZWBK.

Zależy mi przede wszystkim na:

  • bezpłatnym koncie
  • bezpłatnej karcie płatniczej (5 transakcji w miesiącu)
  • darmowych przelewach
  • darmowej opcji: przelewy24
  • dużej sieci darmowych bankomatów
  • bezpłatnego konta oszczędnościowego/lokaty (jeden przelew z tego konta w miesiącu bezpłatny) - mała kwota, ale zawsze to nie skarpeta, a oprocentowanie 0,5% chyba nie będzie trudno przebić innym bankom.
Piszcie w komentarzach też o kontach i bankach na których się zawiedliście i je odradzacie. :)

7 komentarzy:

  1. Ja mam PKO konto za Zero. Płacę tylko 6,90 za karte. Resztę mam za darmo, przelewy i przelewy24.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że o tym piszesz bo jeszcze nie czytałam nowego regulaminu ;/ muszę uprzedzić członków rodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za typy. A poniżej kilka moich refleksji:
    1) PKO i "konto za zero" wygląda interesująco tylko bankomaty - darmowe tylko z sieci PKO i aby karta była darmowa (aby nie płacić 6,90) musiałabym pilnowoć, aby zapłacić kartą 300zł - nie wiem czy będę mieć czas na spisywanie i sprawdzanie salda.
    2) mBank i e-konto wygląda ciekawie - można korzystać m. in. z bankomatów banku zachodniego, czyli nie musiałabym ich szukać w mieście. Trwa też promocja - kilka zł wróciłoby do portfela.
    3) Alior Bank i konto rachunki bez opłat - bankomaty tylko: Alior, Euronet, PlanetCash.

    OdpowiedzUsuń
  4. I wybrałam mbank: :)
    https://www.polecambank.pl/linki/ekonto/f2bd8

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,

    poniżej aktualne promocje bankowe:

    https://okazjewbanku.pl/

    150 zł od mBank za założenie konta:

    https://okazjewbanku.pl/konta-bankowe/mbank-konto-bankowe-i-150-zl-premii/

    OdpowiedzUsuń