niedziela, 3 lipca 2016

Zmiana konta na mBank :)

Witam wszystkich,

jakiś czas temu pisałam, że chcę zmienić konto (z Banku Zachodniego WBK).

Po analizie wielu kont oferowanych na rynku postanowiłam założyć konto w mBanku (eKonto Standard), ponieważ:


  •   0 zł za kartę debetową przy 5 transakcjach w miesiącu
  •   0 zł za krajowe przelewy internetowe
  •   0 zł za wypłaty w złotych z ponad 9 000 bankomatów Euronet, BZ WBK S.A., Planet Cash w całej Polsce
  •   0 zł za otwarcie i prowadzenie konta osobistego
  •   0 zł za BLIK: płatności bezgotówkowe i wypłaty z bankomatów
  •   0 zł za wypłaty gotówki w sklepach przy okazji zakupów kartą.

Podstawowe czynności wykonywane na co dzień są darmowe.
Otwarcie konta oszczędnościowego również jest darmowe. 

I najistotniejsze trwa teraz promocja (do 01.08.2016 r.), w której można zyskać 500 zł w ciągu kilku miesięcy - pierwszy warunek już spełniłam i 10 zł mam już na koncie, więc jeśli każdy będzie ściśle trzymać się regulaminu to na koniec powinna uzbierać  się większa kwota ;)

Zachęcam do założenia Konta poprzez mój link polecający:
https://www.polecambank.pl/mgm/ekonto.html?numer=0276236542
i wpisanie podczas wypełniania formularza rejestracyjnego: 0276236542.

Informacje o promocji znajdują się tutaj: https://www.mbank.pl/indywidualny/promocje/konta/zyskuj-z-ekontem/

Regulamin konta znajduje się tutaj: 

Jeśli też zastanawiacie się nad zmianą to szczerze polecam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz